Happydendron® fra INKARHO: under alle omstændigheder iøjnefaldende!

22. Januar 2021

Unik rhododendron med trefarvet blomst sætter trendy accenter på PoS

Happydendron Pushy Purple er farverig, moderne og alsidig. Happydendron-sorten imponerer med en ekstraordinær blomstring, som er unik med sine stærke kontraster i hele rhododendron-sortimentet. Mellem maj og juni danner rhododendron Happydendron sine trefarvede blomster med en intens lilla yderkant, en snehvid inderkant og en knaldgul midte. Happydendron yder også et økologisk bidrag. Rhododendron Happydendron er en fødekilde for nyttige insekter. Humlebier og andre insekter kan godt lide at flyve til særligt stærke, iøjnefaldende farver. Dette gør Happydendron til den ideelle humlebieng i haven eller som en potteplante på balkonen eller terrassen.

Udover den dekorative blomstring imponerer denne stedsegrønne plante med sin ekstraordinære fleksibilitet med hensyn til placeringskrav. Som alle Inkarho-sorter blev Happydendron-grundstammen valgt til kalkholdige jordarter og vokser således på næsten enhver humushavejord. I løbet af det lange forædlingsarbejde er der opstået en podningsbase, der vokser fremragende selv under forskellige jordforhold. Den meget vinterhårdføre ædle hybrid er kendetegnet ved sunde blade og et stort antal knopper. Den tilbydes i farvede 5 og 7,5 liters beholdere.

På PoS gør Happydendron indtryk med sine iøjnefaldende accenter. For at viderebringe fordelene ved hele Happydendron-konceptet blev der lagt vægt på et moderne design, der formidler en ubekymret, lykkelig livsstil. For at understrege mærkets unikke karakter er reklamematerialet bevidst designet til at være vildt, ungt og frækt. Dette er først og fremmest beregnet til at appellere til unge haveejere. Takket være designet giver Happydendron® bevidst tilskyndelse til impulskøb i havecentret. ”Kunderne kommer oftere og oftere til havecentret uden en konkret plan. Købsbeslutninger træffes spontant, direkte på stedet. En ekstraordinær formgivning af salgsområdet i det tilsvarende design som mærket sørger således for stigende salgstal”, siger Ralf Lüttmann, administrerende direktør hos Inkarho. Det store billedmærke, det trendy logo-potteprint samt bannere og plakater står garant for en optimal præsentation af Happydendron® på salgsområdet. Happydendron kombinerer de ideelle egenskaber til at opfriske det tidligere let støvede billede af rhododendronen. Den er unik i farvetoningen og ukompliceret med hensyn til pleje og jordbundsforhold takket være Inkarho-grundstammen.

Yderligere oplysninger på www.inkarho.de

Zur Übersicht